Termékek Menü
0

Mikor és hogyan érkezik a csomagod?

 

Attól függően, hogy milyen szállítási módot választottál a csomagod érkezése a következők szerint várható:

 

A szállítási időről általában

Készleten lévő termékek esetén:

A megrendelésed aznap 14:00-ig sikerült befejezned, akkor összekészítjük és feladjuk neked. Ez esetben a csomagod a rendeléstől számított 1. munkanapon, vagyis másnap megkapod.

A megrendelést csak 14:00 után sikerült befejezned, úgy annak összekészítését megkezdjük és a csomagod másnap tudjuk elküldeni, ami így a rendeléstől számított 2. munkanapon érkezik meg. Ha sürgős a rendelés - mert ajádnékba lesz, vagy egyéb rendkívüli okod van - akkor a 14:00 után leadott rendelésed esetén vedd fel velünk a kapcsolatot, ha tudjuk, akkor megoldjuk, hogy mihamarabb nálad legyen kiválaszott a termék.

Készletről nem elérhető termékek esetén:

A várható szállítási idő kicsit hosszabb, általában 1-2 hét. Ezzel kapcsolatban folyamatosan és pontosan informálunk, valamint egyeztetünk veled a rendelés során. Nem kell aggódnod, nem hagyunk információ nélkül.

 

Szállítási módok:

Postán maradó szállítási mód esetén, a csomagod az általad kiválasztott település kiválasztott postáján veheted fel és fizetheted ki. Ez elég rugalmas, mert nem kell a futárhoz igazodnod, akkor veszed fel, amikor időd engedi. A pénteken 14 óráig megrendelt termékek ez esetben már a szombati napon is felvehetők, ami sürgős esetben elég praktikus választás lehet. A postán átvételkor van lehetőséged készpénzben, vagy bankkártyával fizetni.

 

Mol PostaPont, vagy csomagautomata szállítási mód választása esetén a kiválasztott Mol töltőállomások, vagy a kihelyezett csomagautomaták egyikénél tudod átvenni a küldeményt. Ez szintén rugalmas és kedvező áru szállítási lehetőség, valamint átvételkor van lehetőséged készpénzben, vagy akár bankkártyával fizetni.

 

Házhozszállítás esetén a megrendelt termékeket az MPL futárszolgálat munkatársa szállítja ki a megadott címre, ez a legkényelmesebb szállítási mód.

Fontos! A csomagot a futár bármilyen megadott címre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy.

Normál esetben a futár 8 és 17 óra között kézbesíti a csomagod, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal, aki, ha tud, segít.

Fontos! Tudnod kell, hogy például egy garantált délelőtti kézbesítés jelentősen drágább lenne, mint a normál – egész napos - szállítás.

Tehát a futárcég rugalmassága kizárólag a magas színvonalú vevőközpontúságának köszönhető, de semmiképpen nem kötelező rájuk nézve. Lehetőséged van délelőtti kiszállítást kérni, ez esetben a szállítás díja némileg magasabb, viszont garantáltan a délelőtti órákban kézbesítik a csomagod.

 

A csomagokról, csomagolásról általában:

Legtöbb termékünk zip-záras tároló táskában (hordozható tasak, strapabíró) van, ezeket külön karton dobozba becsomagolva küldjük. Ha több terméket rendelsz (például: 2 paplant és hozzá 2 párnát), akkor pedig egy nagyobb méretű karton dobozba készítjük össze a teljes rendelésed, és így szállítjuk ki a kért címre egy csomagként.

A többi terméket, mint pl. az alvómaszkokat, pedig natúr, barna színű, légpárnás borítékban indítjuk útnak. Így biztonságosan jut el hozzád és mégis könnyű kicsomagolnod. (sőt, nem feltűnő, ha netán ajándékba rendelted.. ;)