Mikor és hogyan érkezik a csomagod?
Attól függően, hogy milyen szállítási módot választottál a csomagod érkezése a következők szerint várható:
A szállítási időről általában
Készleten lévő termékek esetén:
Ha megrendelésed munkanapokon 10:00 óráig sikerült befejezned, akkor aznap összekészítjük és elküldjük neked. Ez esetben a csomagod a rendeléstől számított 1. munkanapon, vagyis másnap várhatóan megkapod. Ez a futárszolgálatoktól is függ (GLS és MPL).
Ha a megrendelést csak 10:00 után sikerült befejezned, úgy annak összekészítését megkezdjük és a csomagod másnap tudjuk útnak indítani, ami így a rendeléstől számított 2. munkanapon érkezik meg. Ha sürgős a rendelés - mert ajándékba lesz, vagy egyéb rendkívüli okod van - akkor a 10:00 után leadott rendelésed esetén vedd fel velünk a kapcsolatot. Ha tudjuk, akkor megoldjuk, hogy mihamarabb nálad legyen kiválaszott a termék.
Készletről nem elérhető termékek esetén:
A várható szállítási idő változó, de jellemzően 1-2 hét, mely a választott terméktől és méretétől is függ. Ezzel kapcsolatban folyamatosan és pontosan informálunk, valamint egyeztetünk veled a rendelés visszaigazolása során. Nem kell aggódnod, nem hagyunk információ nélkül. A termékek raktárra érkezését befolyásolja, hogy van-e elérhető legyártott termék vagy gyártatni kell a központban.
Szállítási módok
Postán maradó szállítási mód esetén, a csomagod az általad kiválasztott település kiválasztott postáján veheted fel és fizetheted ki. Ez elég rugalmas, mert nem kell a futárhoz igazodnod, akkor veszed fel, amikor időd engedi. A pénteken 14 óráig megrendelt termékek ez esetben már a szombati napon is felvehetők, ami sürgős esetben elég praktikus választás lehet. A postán átvételkor van lehetőséged készpénzben, vagy bankkártyával fizetni.
Mol PostaPont, vagy csomagautomata szállítási mód választása esetén a kiválasztott Mol töltőállomások, vagy a kihelyezett csomagautomaták egyikénél tudod átvenni a küldeményt. Ez szintén rugalmas és kedvező áru szállítási lehetőség, valamint átvételkor van lehetőséged készpénzben, vagy akár bankkártyával fizetni.
Házhozszállítás esetén a megrendelt termékeket választástól függően a GLS vagy az MPL futárszolgálat munkatársa szállítja ki a megadott címre, ez a legkényelmesebb szállítási mód.
Fontos! A csomagot a futár bármilyen megadott címre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy.
A GLS a csomag kézbesítését SMS-ben jelzi és az abban jelzett 3 órás időblokkban fogja kézbesíteni, az MPL pedig alap esetben 8:00 és 17:00 óra között kézbesíti a csomagod.
A csomagokról, csomagolásról általánosságban
Legtöbb termékünk zip-záras tároló táskában (hordozható tasak, strapabíró) van, ezeket külön karton dobozba, vagy futártasakba becsomagolva küldjük neked. Ha több terméket rendelsz (például: 2 paplant és hozzá 2 párnát), akkor vagy egy nagyobb méretű karton dobozba készítjük össze a teljes rendelésed, vagy több, nagy méretű erős futártasakba, és így szállítatjuk ki a kért címre.
A többi terméket, mint pl. az alvómaszkokat, pedig natúr, barna színű, légpárnás borítékban indítjuk útnak. Így biztonságosan jut el hozzád és mégis könnyű kicsomagolnod. (sőt, nem feltűnő, ha netán ajándékba rendelted.. ;)